WOI-verkkopalvelu yrittää kaupallistaa Instagramin

WOI eli Word of Inspiration on uusi verkkoyhteisö, jonka tavoitteena on yhdistää suositut Instagram-käyttäjät ja mainostajat. Verkkoyhteisön tavoitteena on koota yhteen joukko suomalaisia sosiaalisen median vaikuttajia ja tarjota brändeille mahdollisuuden päästä esille ”some-tähtien omilla areenoilla”.

WOI-verkkoyhteisön salaisuus on tekninen alusta, joka mahdollistaa tiedon keräämisen ja analysoinnin Instagram-kampanjoissa. Teknisen alustan avulla myös automatisointi on mahdollista. Teknisen alustan lisäksi verkkoyhteisön valttina on palvelun kehityksessä mukana ollut Pupulandia-blogin Jenni Rotonen.

Verkkoyhteisön merkitystä some-bisneksessä on vakea arvioida, sillä palvelu vaikuttaa olevan vielä lapsenkengissä. Suosittujen Instagram-käyttäjien rekrytointi on alkanut, mutta sopimusten sisällöstä ei ole tietoa. Some-vaikuttajille on kuitenkin tiedossa palkkioita ja palkintoja kampanjoihin osallistumisesta.

Leave a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *